Thursday, October 9, 2008

my self...

well, dh lama sebenarnya aku nak create blog untuk diri aku sendiri.. supaya senang untuk aku mencoret dan meluahkan apa yg terbuku dlm hati ni.. sebab kadang2 bila disimpan & dikenang, aku bley naik pening kepala…

i always blame myself 4 failing 2 create this blog especially bila aku dh serabut & tak tahu nak luahkan kat saper… kadang2 tu dh buka website blog but bila dh buka otak jadi blur nak tulis apa & kadang2 aku bz sgt sampai website terbiar mcm tu jer.. Seriously, i wish i can be like those other bloggers who always ada masa utk create n update their blog even do they are so bz wif their life..

sumtimes, i donno where 2 start.. akceli alots of thing yg ada dlm mind ni yg i 1 2 share wif others… but when i tried 2 mengarang, otak mesti jadi cam blur, beku & tepu.. i wish, i could freeze the time or push the fast forward button bila otak jadi serabut… but apa guna buat semua tu, sbb masalah tu tak akan selesai juga..

semoga dgn adanya blog ni, aku dpt meluahkan apa yg aku rasa.. sedikit sebanyak dpt meringankan beban yang aku tanggung.. amin

No comments: