Tuesday, December 15, 2009

MILKY @ DARK.. PLAIN @ NUTS



last nite after working, i went to PAVILION.. got nothing to do so, kak tina, hizal & me went there for dinner.. sampai jer sana we decide to looking for PATCHI shop.. since i got PATCHI Choc for my bday prsnt bebaru ni, aku dh jadi addicted to it.. (but Hershey's Dark Choc still my num 1..) alhmadulillah x susah pun nak cari.. its on 6th floor near with Harvey Norman..

masuk jer kedai tu, aku jadi cam JAKUN!!! yeah serius giler.. mcm masak heaven of choc.. jalan sana sini tgk itu ini, then aku decide utk beli sikit.. (well dek kerana harga dia pun leh la tahan kan.. tgh2 bulan plak tu) aku pun usha2 apa yg patut, tetiba kak tina bersuara nak belanja.. almaklumla ada org tu baru menang besar.. (yeahh btw CONGRATS Kak Tina atas kemenangan u bebaru ni.. WARTAWAN KEPENGGUNAAN MPI 09).. aku apo laie menyerahkan segala2nya kat kak tina la utk pilih.. n aku kuar dari kedai PATCHI tu dengan senyuman sampai ke telinga.. uhuhuhuh

to be frank, b4 diz aku x suka sangat choc.. maybe sbb terlalu manis.. dulu aku suka makan tango sebab tango ada badam yg cukup banyak!!! but lelama naik bosan then aku makan if ada & x la mencari.. semuanya berubah since aku p langkawi tahun 2006.. mcm biasalah kan gi langkawi x bawa balik choc mmg x sah.. so aku pun beli le choc.. dlm byk2 tu aku tersalah amek hershey's nugget special dark choc with almond.. & since dat la aku jadi ketagih with DARK CHOC, dia x manis sgt full & rich with choc.. itu yg aku suka.. tambah plak if ada nuts.. so far bagi aku masih lom ada yg dpt tandingi kesedapan HERSHEY'S NUGGET DARK CHOC WITH ALMOND.. & smlm dlm byk2 PATCHI yg kitaorg beli tu ada la 2-3 jenis yg aku suka but x tahu nama.. nnt if aku gi beli lagi i will ask for the name..



btw, smlm lepas beli PATCHI kitaorg p melantak kat FOOD REPUBLIC PAVI.. disebabkan aku baru jer jumpa kawan waktu skool dulu yg dok kat korea la ni, aku pun beli la korean food.. bulgogi beef soup.. not bad.. so bley la practice lagi so lepas ni senang nak p korea.. hahahahhahha

No comments: