Thursday, December 10, 2009

IM DONE...

Alhamdulillah.. akhirnya khatam juga aku baca 9NYAWA.. sayang jugalah sebab amek masa yg agak lama utk habis baca.. dlm 5 hari la juga.. slalunya aku baca novel2 RAM mesti x lebey dr 3 hari.. nak buat mcmana sebok sgt2 aku skrg ni... uhuhuhu bila la nak habis semua module2 ni..

dah stop2 blom masa utk aku ckp pasal keje.. nnt naik stress kepala otak aku..

back to my 9NYAWA.. for me.. ok not bad jalan citer dia ni.. sumthing yg pelik n x pernah di buat dek org.. (wellll!! nama pun RAM occay!) sememangnya kita especially org MALAYSIA suka bebeno percaya pada citer2 tahyul.. sumthing yg x masuk di akal.. & citer ni membuatkan kiter tersedar yg walau macamana pun kepercayaan kita, akhirnya akan balik percaya pada YANG SATU.. Dialah Yang Maha Mengetahui segala2nya...

so.. my suggestion.. baca fragma kat bawah ni then sila la beli 9NYAWA.. tak rugi untuk korang baca & jadikan koleksi...



p/s: btw.. im a cat lovers.. i use to called all cats BABY.. & huhuhu rasa mcm dedulu pernah jadi kucing kot.. (huhuhuhuh GURAU jer..)

No comments: