Sunday, December 14, 2008

S.E.B.A.K


hari ni, hati aku rasa sedey sangat2.. bila kenangkan kesusahan keluarga aku.. sejak mama bercerai dengan papa... mcm2 mama buat utk menyara keluarga.. dengan tulang 4 keratnya, mama berkerja bersungguh2 untuk membela kami 3 beradik.. sendirian.. bila dikenang, mengalir airmata ni.. laju!

sampai skrg, mama masih lagi berkerja keras menyara diri sendiri.. sedey juga bila fikirkan yang aku n kakak masih tidak mampu untuk memberikan mama kemewahan n kesenangan hidup.. cuma aku berdoa, impian aku n kakak untuk memberikan mama merasa semua itu, tercapai.. sebelum salah seorang dari kami, menutup mata...

semoga Allah memberikan kami kekuatan dan kesempatan untuk merasai apa yg kami impikan...

Ya Allah.. Kau kuatkanlah hati kami sekeluarga untuk menempuhi dan melayari kehidupan ini.. Hanya padaMu aku bermohon Hanya padaMu aku berserah.. berilah aku kesempatan untuk menebus segala kesilapan dan kesalahan aku Ya Allah!

Sesungguhnya aku terlalu MENYINTAI mama dan kakak sepenuh hatiku..

1 comment:

Anonymous said...

cik sue, sabar k.. setiap yg jadi tu ada hikmahnya..
Tuhan takkan duga hamba-Nya dgn dugaan yg tak mampu ditanggung. So far, cik sue masih kuat lagi kan. Take care cik sue :)