Saturday, December 20, 2008

PLZ HELP ME...




pernah x korang rasa seperti yg aku rasa saat ni..
ingin kuar/lari dari sesuatu tp x kuat ntuk melangkah..??

aku x tahu mcmana nak buat.. aku sebenarnya nak sgt kuar dr 'perkara' ni tp aku x mampu.. hati aku x kuat/kejam untuk berbuat sedemikian.. skrg ni aku rasa aku semakin terseksa, tersepit dihimpit sampai aku x mampu nak bernafas..
kalau dulu aku kuat untuk buat sesuatu keputusan tp skrg i do i really!!! need sum hand to help me.. to pull me out from diz pain! aku bebetul perlukan org untuk membantu aku.. memberikan aku kekuatan n keyakinan.. tp pada siapa aku nak minta pertolongan tu? selama ni apa jer yg aku buat, atas kudrat aku sendiri.. aku cuba untuk x menyusahkan org.. tp kali ni aku tewas.. aku lemah sangat2... kali ni paling byk air mata aku tumpah ke bumi.. kalau dulu wina pernah ckp, aku ni manusia yg hati kering.. org buat mcm2 pun aku keras n x nangis.. walaupun sedey yg amat... tp kali ni.. aku KALAH/TEWAS!!!!!...

Ya Allah.. Kau kuatkanlah aku Ya Allah... Bantulah aku!

No comments: