Thursday, November 13, 2008

%&*@#$


hari ni, mood ptg aku tetiba jer spoiled.. adalah sorang kakak part timer ni, dia ni mmg terkenal dgn perangai yg cukup bz da body, semua hal org nak amek tahu.. ala-ala makcik.. geram sangat!.. slalu jer dtg jenguk pc org.. "eh tu saper".. "eh tu kat mana"... "oooo tu boifrenz/gurlfrenz ek"... "ooo ni gaya hidup awak ek?"... itu ler antara2 soalan yg akan terpacul kuar dari mulut dia..

bukan aku sorang yg kurang senang ngan dia.. bley dikatakan hampir semua staff2 lama kat sini agak benggang ngan dia.. bukan la aku bermaksud yg kitaorg ni berpuak.. tp plzz laa sedar kediri sket.. pepatahkan ada.. masuk kandang rimau mengaum, masuk kandang kambeng, mengembek.. kenalah tgk tempat masa n keadaan..


akceli ari ni yg aku rasa jelak, muak n menyampah sgt ngan dia sebab td.. adalah kawan aku sorang ni tanya kat aku, "weeii suezz, kita x dpt lagi ker organizer & kalender utk 2009?" aku ckplah.. dah.. ntah x semena2 si kakak bz body ni leh sebok menyampuk perbualan kitaorg dgn jawapan yg ala2 menyakitkan hati.. "x dpt ker awak nak lagi? x cukup ker dh dpt 1?" wowwww!!! yo!!! ohoiii!!! (donut pinjam TM ko..) adoilahaiiii!!!! menyirapla sekejap darah aku n kawan aku tetiba.. eloooo ko ni sapa ek? tetiba nak menyampuk ckp org n jawab mcm tu! eeee.. aku yg mmg dh lama tahan jer dgn perangai dia terus bersuara.. "eloo akak.. if kalender n organizer yg macam tu, x hengen la nak amek banyak2.." terus aku blah dr lokasi kejadian.. & kawan aku pun ikut serta... (untuk makluman: kalender & organizer utk 2009 teramatlah BUWOKKSS!!!! x profesional langsung.. mcm budak2nyer hasil keje jer)


eeeeeeeeeee geram! naper ek ada org yg mcm ni dlm dunia? suka sgt buruk sangka n campo hal org tanpa usul periksa???


sudahlah.. nak balik!! tgk HEROES..


(weiii kak joyah... if aku ni syler.. dh lama aku potong kepala ko amek otak ko tu tahok ke laut!! faham???)

3 comments:

doNuT said...

Hehehheee....meh aku tanya soklan best - siapakah beliau? Pstu hongot sgt ke calendar n organiser? Sib baik la i dh xdpt u ahahahahahaaahhhhaaakss....

suezety said...

hongot giloooooooooooo!!! organiser mcm buku skolah kulit tebal tu.. calendar plak semua gmbr bunga sbb abg bunga FBM yg buat.. SENDIRI! mcm apa ntah! aku rasa tadika punya lagi cantik!! nanti aku upload pic 2-2 menatang tu utk ko tgk k..

org itu? hurmmm meh kita main teka teki.. dia duduk di sebelah dinding hos bomba.. (bukan teka teki dh aku rasa..) wakakakakaka

doNuT said...

ohoiii.....mn gmbr trsebut? :P Oh....akak itu ke? Skrg dia dh pndai being LOUD ke? Xsesweiiii....