Monday, November 3, 2008

R.E.S.T

Aku mc hari ni.. mmm bukan hari ni jer, utk sepanjang minggu...! ankle aku yg sakit tu semakin membengkak.. tadi gi jumpa doc pakar, terus dia bagi mc seminggu n kena buat fisio.. waduh waduh! sanggapla nmpknya aku...

ni aku dok tgh pk, apa nk buat sepanjang cuti seminggu.. mmm rasanya mcm nak teruskan agenda mengecat bilik tido depan... dari aku buang masa buat derk, makan, tido & membesokan badan yg dh beso baik aku cat bilik2 aku... yummy...

layan kan ajerr..

1 comment:

doNuT said...

Yangg!! Jaga diri baik2 ek...I know u have gone through a lot of things. Sorry for not being able to be there for you side by side. I hope the sunshine will come and shine your day muah10x!!!!

Want to go to sleep la...don't have anything to do since e/things are done and settled....hehehehehehe....