Saturday, May 29, 2010

tak sabar rasanya nak tunggu 3 JUNE 2010.. why??? sebab citer dr novel fav aku LAGENDA BUDAK SETAN akan mula ditayangkan di seluruh pawagam kat Malaysia ni...

naper aku suka citer ni?? well biasalah waktu aku jadi budak skolah dulu, novel2 AA la novel yg menjadi pujaan n rebutan semua org.. (waktu tu laaa) tambahan pulak si AA ni budak GOMBAK.. (GOMBAK RAWKSS!!) & adik dia FAIZAL budak skolah kitaorg.. same age with my sista if x salah.. so kira senior kitaorg la.. kadang2 bila jumpa AA kat area gombak rasa cam bangga gila dowh!! pernah la naik bas mini 14 (waktu tu bas mini la paling best skali!) dengan si AA.. comot sgt2 dia waktu tu.. jeans n pagoda.. tu jer dia pakai.. dia tak turun2 dr bas tu walau dh sampai ke last station.. rupa2nya dia tgh cari ilham nak menulis novel.. so.. inilah antara sebab musabab naper novel AA ni terasa dekat ngan kehidupan aku..

aku suka sgt OST LBS ni... tajuk dia HILANGNYA CINTAKU - Flianti Vlee... (huh?? saper??? jgn tanya k sbb aku pun baru 1st time dgr nama dia).. dgr lagu ni (skali dgn beberapa adegan dlm LBS) buat hati rasa terusik.. serius shi*! sebak.. mmg aku gila la kot dgn citer LBS ni.. dapat rasa betapa epi, sedey, klakar, derita & sengsaranya hubungan KASYAH & AYU.. mmg aku dh terbawa2 dgn citer ni..

aku harap2 sgt citer ni x akan mengecewakan aku waktu kat wayang kelak.. please please please!! DONT LET ME DOWN OK!!!

aku share ngan korang lagu n lirik OST LBS ni.. layanzzzz

Bila cinta kini
Tak lagi bermakna

Yang ku rasa kini

Hanyalah nestapa

Ditinggalkan cinta masa lalu


Dulu kau tawarkan

Manisnya janjimu

Yang ku sambut itu

Dengan segenap hatiku

Hingga engkau pergi

Tinggalkanku


Hilangnya cintamu

Menusuk hatiku

Hinggaku memilih

Cinta yang fana


Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh

Dalam harapan


Hilangnya cintamu

Menusuk hatiku

Hingga ku terjatuh

Dalam harapan

Dalam harapan

No comments: