Monday, March 9, 2009

quarter of 2009....

salamz...

agak lama aku x menulis kat blog ni.. walaupun bley dikatakan setiap hari aku mengunjunginya.. aku x tahu apa yg nak aku coretkan di sini.. terlalu banyak sebenarnya untuk aku luahkan tapi aku buntu kata2...

yang pasti 2009 akan menjadi tahun yang amat2 sibuk untuk aku.. lambakan kerja yang semakin banyak (sampai tak tahu bila ianya akan berhenti atau berehat!). alhamdulillah, tahun ni ada beberapa perubahan yang berlaku dan bakal berlaku dalam hidup aku..


1st: syukur alhamdulillah berkat kesabaran aku berkerja di company ni (setelah mengharungi tahun pertama yang penuh cabaran dan dugaan yang hampir2 membuatkan aku mengambil keputusan nekad untuk berhenti...! sib baik aku sabo.. amin!!) aku akhirnya diberi kepercayaan untuk membantu my lead... alhamdulillah.. syukur.. aku berjanji akan buat yg terbaik dengan kepercayaan yg diberi...

2nd: insya allah, andai dipanjangkan umur dimurahkan rezeki dan dikurniakan semangat yang kuat, aku akan menyambung pengajianku.. nak sambung degree, dh lama sangat dh aku hidup dengan DIPLOMA.. i need to move to live a better life... aku doa sangat aku diberi kekuatan yang tinggi supaya aku dpt mempelajari ilmu yg bakal dicurahkan kepada aku dengan sebaik2 mungkin.. dah sampai masa aku memperbaiki diri aku.. insya allah aku akan pastikan 5 tahun lagi aku akan mengenggam segulung ijazah.. (biar lambat asal selamat...) sesama doakan yer...

3rd: dh lama aku simpan niat n impian nak jejakkan kaki aku ke sebuah tempat ni.. insya allah.. andai semuanya berjalan lancar, aku akan 'terbang' ke tempat tu pertengahan tahun ni.. 1st time ni nak ke LUAR NEGARA.. pasport pun lom buat lagi ni.. aku doakan percutian aku ini akan berjalan lancar.. xcited ni...

so.. cukupla dulu kot 3 jer untuk 3 bulan pertama di tahun 2009... :) takut tak tercapai akalku nanti.. ahaks...

semoga 3 bulan akan dtg menjanjikan kebahagian dan kegembiraan yg tak terhingga buatku... dan semoga aku akan kembali xtif menulis di blog kesayangan aku ni..

1 comment:

shay said...

selamat berhujung minggu... apa khabar?